קירור ניסים
  • טלפון
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 03-681-6866

מקפיא עומד דלת זכוכית

 אם אתם מחפשים מקפיא עומד עם דלת זכוכית לעסק שלכם, קירור ניסים הוא המקום עבורכם. חנויות, סופרמרקטים, קונדיטוריות, אטליזים, מעדניות, בתי מרקחת - חנויות ועסקים רבים זקוקים למוצרי קירור מתקדמים, על מנת לשמור על הטריות ועל האיכות של המוצרים המשווקים על ידם. בין אם מדובר במזון או בתרופות, השמירה על טמפרטורה מתאימה חשובה וחיונית עבור בריאותם של הלקוחות, ועל מנת שיוכלו לרכוש מוצרים באיכות מלאה. חברת קירור ניסים מבינה את הצורך הזה, וכבר כ-40 שנה מייצרת עבורכם מגוון סוגים של מקררים ומקפיאים מכל הסוגים, המשמשים לכל מטרה.

  • מקפיא דלת 1 זכוכית דגם PF-500 W
    לצפייה
    מקפיא דלת 1 זכוכית דגם PF-500 W
  • מקפיא עומד דלת 1 זכוכית דגם PF-500
    לצפייה
    מקפיא עומד דלת 1 זכוכית דגם PF-500
  • מקפיא עומד דלת 1 זכוכית דגם BF-660
    לצפייה
    מקפיא עומד דלת 1 זכוכית דגם BF-660
  • מקפיא 2 דלתות זכוכית דגם BF-1300 BLACK
    לצפייה
    מקפיא 2 דלתות זכוכית דגם BF-1300 BLACK
  • מקפיא 3 דלתות זכוכית דגם BF-1800 BLACK
    לצפייה
    מקפיא 3 דלתות זכוכית דגם BF-1800 BLACK
  • מקפיא 2 דלתות זכוכית דגם BF-1300
    לצפייה
    מקפיא 2 דלתות זכוכית דגם BF-1300
  • מקפיא 3 דלתות זכוכית דגם BF-1800
    לצפייה
    מקפיא 3 דלתות זכוכית דגם BF-1800
  • מקפיא 2 דלתות זכוכית Self Service דגם CVC-1302
    לצפייה
    מקפיא 2 דלתות זכוכית Self Service דגם CVC-1302
  • מקפיא 3 דלתות זכוכית Self Service דגם CVC-2003
    לצפייה
    מקפיא 3 דלתות זכוכית Self Service דגם CVC-2003
  • מקפיא עוגות דגם F-400 BT
    לצפייה
    מקפיא עוגות דגם F-400 BT
  • מקפיא עוגות רחב דגם F-540 BT
    לצפייה
    מקפיא עוגות רחב דגם F-540 BT
  • מקרר / מקפיא עוגות פנורמי דגם Erge
    לצפייה
    מקרר / מקפיא עוגות פנורמי דגם Erge
  • מקפיא 2/3/4/5 דלתות זכוכית דגם Patnos
    לצפייה
    מקפיא 2/3/4/5 דלתות זכוכית דגם Patnos
  • מקפיא עומד משולב דגם BALTIC
    לצפייה
    מקפיא עומד משולב דגם BALTIC

בחירת מקפיא עומד עם דלת זכוכית

מקפיא עומד, כשמו כן הוא - מקפיא אשר ניצב באופן אנכי, ועומד על הרצפה או לחילופין תלוי על קיר או מתקן מתאים. הוא משמש בעיקר בסופרמרקטים, למכירה של מגוון רחב של מוצרים אשר דורשים הקפאה, בצורה אלגנטית ואסטטית, שגם נוחה ללקוחות.
המקפיא משמש למכירה של מוצרי עוף ובשר קפואים, למוצרים צמחיים קפואים, למכירה של גלידות, מיצים קפואים, עוגות ויטרינה קפואות וכל מוצר אחר אשר זקוק להקפאה, ושנמכר טוב יותר בתצוגה עומדת. הוא צריך להיות איכותי ולקרר היטב את המוצרים, על מנת לשמור עליהם קפואים בכל זמן, ולוודא שלא יפשירו במהלך שהותם במקפיא. חשוב לרכוש מקרר עומד מחברות ידועות ומקצועיות, כמו קירור ניסים.

רכישת מקפיא עומד דרך קירור ניסים

חברת קירור ניסים היא חברה מקצועית וותיקה, אשר עוסקת בתחום הקירור המסחרי והתעשייתי כבר למעלה מ-40 שנה. לחברת קירור ניסים מגוון מוצרים איכותיים, בעיצובים חדשניים ובטכנולוגיה מובילה. לכל היתרונות הללו, נוסף גם המחיר האטרקטיבי שרק קירור ניסים יכולה לתת לכם. חברת קירור ניסים דוגלת בשירות ובאמינות, על מנת שתוכלו ליהנות ממוצרי הקירור השונים לאורך זמן, ולקבל מענה מהיר במקרה של תקלה שמתרחשת בכל זאת.
חברת קירור ניסים מתאימה עבורכם מקררים ומקפיאים מכל הסוגים, בהתאם לצרכים של העסק שלכם, ומאפשרת לכם ליהנות מעבודה מקצועית בעסק, בזכות השירות המושלם והאיכות הגבוהה של המוצרים.

4 סיבות שישכנעו אתכם לרכוש מקפיא תצוגה

בשנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בתחום המקפיאים, כאשר התווספו לא מעט אפשרויות שעד לא מזמן היו בעיקר אפשרויות דמיוניות. אחת מהאפשרויות השכיחות והמתקדמות ביותר הינה מקפיא התצוגה, מדובר על מקפיא עם דלתות שקופות – שכל מי שמתבונן יכול לראות מה יש בתוכו. אז מדוע אתם צריכים לשקול לרכוש את המקפיא הזה לעסק או לבית שלכם? יש לנו 4 סיבות שלא הולכות להשאיר לכם מקום לספק, כך תוכלו לדעת שאתם לא עושים החלטה שתצטערו עליה.

  1. מקפיא תצוגה מעוצב כאשר אתם בוחנים את התוספת לסטייל, אתם בוודאי מבינים כי הוא יהיה הרבה יותר מרשים מאשר מקפיא רגיל. הרי כולנו מכירים כבר מקפיאים רגילים, ולכל אחד מאיתנו יש לפחות אחד כזה בבית – לא הגיע הזמן קצת לשנות? מקפיאי תצוגה יאפשרו לכם לשפר את הסטייל של העסק, וגם את הסטייל של המטבח הפרטי שלכם.
  2. מקפיא יחסוך לכם כסף - אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך מקפיאי תצוגה יכולים לחסוך לכם כסף? התשובה היא מאוד ברורה, אתם לא תצטרכו לפתוח את המקפיא פעם אחר פעם על מנת לבדוק מה יש בתוכו. אתם תוכלו לראות בדיוק מה המקפיא מכיל גם מבלי לפתוח אותו. כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, בטח אם אתם רגילים לפתוח את המקפיא פעם אחר פעם.
  3. מקפיאי תצוגה יקלו עליכם את מכירת הסחורה- כל בעל עסק יודע כי הוא צריך להפנות לא מעט תשומת לב ללקוחות, אך בו בזמן הוא צריך לשרת עוד לקוחות אחרים. כאשר יש מקפיא שקוף, כל לקוח יוכל לראות בדיוק מה יש במקפיא – בזמן שאתם תוכלו לשרת לקוחות אחרים. את הזמן שתחסכו תוכלו לתעל לטובת דברים אחרים – שהם יהיו חשובים לא פחות.
  4. מקפיא תצוגה יכול להיות זול יותר- אם בעבר היו עומדים לרשותכם מבחר מצומצם של אפשרויות, כיום אתם יכולים לקבל אין ספור אפשרויות כאשר מדובר על מקפיאי תצוגה. כך שאתם יכולים למצוא מקפיא שמתאים לתקציב שלכם, מבלי שאתם תצטרכו לשלם על כך ביוקר. יש אפילו כאלה שיגידו לכם כי רכישת מקפיאי תצוגה תהיה זולה יותר מאשר רכישה של מקפיאים שהם רגילים.

מחפשים מקפיא עומד לחנות שלכם? בואו לרכוש אותו, רק בחברת קירור ניסים!